Alla inlägg under oktober 2006

Av Super Orkis - 20 oktober 2006 09:48

Jag har drömt tusen drömmar nu imorse, om annika och om någon som skulle skjuta en häst, en fest hos mormor hela hennes hus var om renoverat, helt suddigt var det dom skingrar sig som rökpuffar just nu. Jag försov mig från skolan också, jag ville ju dit idag, en dag till så hade jag klarat hela veckan, det snöar iallafall ute det känns bra. Måste köpa en halsduk.

Av Super Orkis - 14 oktober 2006 01:46

Jag har haft svårt att somna i några nätter nu. Det började med att jag bara låg kvar i sängen tills jag somnade. När det inte funkade längre så steg jag upp igen och gjorde skol arbeten. Nu inatt gjorde jag en koja av några stolar och en filt under bänken datorn står på, i inbillningen av att jag inte skulle känna mig ensam längre eftersom jag nu skulle vara ensam på riktigt. Det gjorde inte saken bättre jag kände mig bara ännu mer ensam, helt hysteriskt egentligen med tanke på att Nick ligger i sängen bara en till två meter ifrån mig. Det låter som vislingar när han andas. Jag pratade med honom för att se om han var vaken. Jag önskade att han skulle vakna, skratta och krama om mig och tala om för mig precis hur knasigt det var att jag la mig under data bänken. Det gjorde han inte så jag känner mig fortfarande ensam. Hoppas jag somnar snart, ska försöka sy en klänning imorgon.

Av Super Orkis - 11 oktober 2006 14:34

Igår åt jag choklad, den hjälpte till att smälta höst-apati och vintertidstårar. Men det hjälpte tydligen inte så bra, för idag orkade jag inte gå till skolan. Vill inte börja om med det där igen, jag har inte skolkat en enda dag förens nu. Iofs kanske jag inte skolkar, jag kanske är sjuk. Utmattning och höst deprisioner borde räknas som anledningar att inte komma till skolan. Jag är nog inte orolig egentligen, idag skiner solen. Jag borde kanske gå ut. Jag undrar om det var meningen att jag skulle hämta leo. Borde verkligen orka mer, kanske borde ta och gå till den där kuratorn iallafall

Av Super Orkis - 7 oktober 2006 17:38

Jag var fiffig idag när jag duschade, jag satte fasst allt hår i duschdraperi-stången

Presentation

Omröstning

Okej, bästa Elton John låten?
 Tiny Dancer
 Nikita
 Your song
 Sacrifice
 Sorry seems to be the hardest word
 Goodbye yellow brick road
 Candle in the wind
 Daniel
 Du vet ingenting, och har inte ens med den bästa låten i omröstningen(i vilket fall ni gärna får inf
 Och om du är dum i huvudet så kan du väll få välja, elton john suger, men då är du helt veck i skall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards